1. Niniejszym informujemy Pana / Panią, że przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe przekazane nam w związku z korzystaniem z naszych usług. Szczegóły tego dotyczące znajdują się poniżej.
  2. Przetwarzanie danych osobowych, o których owa poniżej, polega na ich pozyskiwaniu, wprowadzaniu do systemu, przechowywaniu, wykorzystywaniu lub udostępnianiu.
  3. Administratorem danych osobowych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej powyżej jest Sylwia Ignatowska, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Akademia Rozwoju, z siedzibą w Warszawie, ul Żupnicza 20 m.43, NIP: 113-262-23-19, REGON: 146262528, adres email: s.ignatowska@akademia-rozwoju.edu.pl, zwana dalej „Akademią Rozwoju”.
  4. Przetwarzaniu podlegać będą następujące kategorie danych osobowych:
    • imię i nazwisko
    • adres e-mail,
    • numer telefonu,
    • dane dotyczące korespondencji pomiędzy Akademią Rozwoju a Użytkownikiem, 
    • Logi zawierające adres IP i dane przeglądarki (rozdzielczość, wersja, system operacyjny),
    • w przypadku klienta zawierającego umowę w celu związanym z działalnością gospodarczą: nazwę firmy, NIP, siedzibę obejmującą ulicę, numer budynku, numer mieszkania, miasto, kod pocztowy.
  5. Dane zbierane są w celu:
    • Świadczenia i ulepszania usług Administratora – obejmuje to w szczególności:
      • Udzielenie odpowiedzi na przesłane zapytania, przedstawianie aktualnych ofert.
      • Ulepszanie usług, w tym dodawania nowych funkcji, na podstawie naszego uzasadnionego interesu opartego na swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej i polegającego na konieczności ulepszania świadczonych usług w celu zwiększenia konkurencyjności. W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony praw i interesów użytkownika, do ulepszania usług używamy danych osobowych w postaci zanonimizowanej.
      • Świadczenie oferowanych usług.
    • Ofert reklamowych – obejmuje to w szczególności Informacje handlowe:
      • Wysyłamy Użytkownikowi za jego zgodą informacje handlowe dotyczące świadczonych przez Nas usług;
      • Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania takich informacji handlowych;
      • Po rezygnacji z otrzymywania informacji handlowych nie będziemy używać danych elektronicznych użytkownika do tych celów. Zaczniemy ich ponownie używać, jeżeli użytkownik tego jednoznacznie zażąda lub zarejestruje dane;
      • Dane Użytkowników przetwarzamy na podstawie udzielonej zgody;
      • Użytkownik może w każdej chwili bezpłatnie wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Dane kontaktowe znajdują się na końcu niniejszego dokumentu.
    • Przetwarzania plików cookies ze strony internetowej Administratora. Jeżeli w przeglądarce internetowej użytkownika włączono obsługę plików cookies, przetwarzamy zapisy zachowań użytkownika na podstawie plików cookies umieszczonych na stronie internetowej Akademii Rozwoju w celu zapewnienia lepszego działania tejże strony oraz dla celów reklamy internetowej Akademii Rozwoju. Dodatkowe informacje zamieszczono w Polityce Cookies dostępnej na stronie.
  6. Przysługuje Państwu/ Panu/ Pani prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu usług oferowanych przez Akademię Rozwoju.
  8. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe realizacja w/w usług.
  9. Pani/Pana dane możemy przekazać:
    • naszym pracownikom i współpracownik w celu niezbędnym do realizacji umowy,
    • osobom trzecim, np. reprezentantom prawnym, sądom w celu egzekwowania lub zawarcia jakiejkolwiek umowy z użytkownikiem, czy rozwiązywania innych sporów,
    • organom publicznym (np. Policji, Prokuraturze).
  10. Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane:
    • przez okres, przez który Akademia Rozwoju jako Administrator ma obowiązek przechowywać dane zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa, np. przez okres wynikający z ustawy o rachunkowości, do upływu okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy, itp.
    • Zgoda na kontakt w celach marketingowych poprzez formę komunikacji, na którą użytkownik wyraził – do dnia jej odwołania przez Klienta, zgłoszenia sprzeciwu lub zakończenia działań marketingowych,
    • W pozostałych przypadkach okres przetwarzania wynika z celu przetwarzania lub z przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
  11. Dane osobowe nie są udostępniane dla celów marketingowych, chyba że Użytkownik wyrazi na to zgodę.
  12. Możliwe jest zawarcie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z podmiotami, które przetwarzając dane osobowe zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa i poufności danych osobowych. Administrator ponosi odpowiedzialność za takie przetwarzanie.
  13. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  14. Administrator danych osobowych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  15. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z prawem, rzetelnie i przejrzyście.
  16. Administrator zbiera dane osobowe wyłącznie w przeznaczonych do tego celach.