- Niniejszym informujemy Pana / Panią, że przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe przekazane nam w związku z korzystaniem z naszych usług. Szczegóły tego dotyczące znajdują się poniżej.
- Przetwarzanie danych osobowych, o których owa poniżej, polega na ich pozyskiwaniu, wprowadzaniu do systemu, przechowywaniu, wykorzystywaniu lub udostępnianiu.
- Administratorem danych osobowych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej powyżej jest Sylwia Ignatowska, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Akademia Rozwoju, z siedzibą w Warszawie, ul Żupnicza 20 m.43, NIP: 113-262-23-19, REGON: 146262528, adres email: s.ignatowska@akademia-rozwoju.edu.pl, zwana dalej „Akademią Rozwoju”.
- Przetwarzaniu podlegać będą następujące kategorie danych osobowych:
- imię i nazwisko
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- dane dotyczące korespondencji pomiędzy Akademią Rozwoju a Użytkownikiem,
- Logi zawierające adres IP i dane przeglądarki (rozdzielczość, wersja, system operacyjny),
- w przypadku klienta zawierającego umowę w celu związanym z działalnością gospodarczą: nazwę firmy, NIP, siedzibę obejmującą ulicę, numer budynku, numer mieszkania, miasto, kod pocztowy.
- Dane zbierane są w celu:
- Świadczenia i ulepszania usług Administratora – obejmuje to w szczególności:
- Udzielenie odpowiedzi na przesłane zapytania, przedstawianie aktualnych ofert.
- Ulepszanie usług, w tym dodawania nowych funkcji, na podstawie naszego uzasadnionego interesu opartego na swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej i polegającego na konieczności ulepszania świadczonych usług w celu zwiększenia konkurencyjności. W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony praw i interesów użytkownika, do ulepszania usług używamy danych osobowych w postaci zanonimizowanej.
- Świadczenie oferowanych usług.
- Ofert reklamowych – obejmuje to w szczególności Informacje handlowe:
- Wysyłamy Użytkownikowi za jego zgodą informacje handlowe dotyczące świadczonych przez Nas usług;
- Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania takich informacji handlowych;
- Po rezygnacji z otrzymywania informacji handlowych nie będziemy używać danych elektronicznych użytkownika do tych celów. Zaczniemy ich ponownie używać, jeżeli użytkownik tego jednoznacznie zażąda lub zarejestruje dane;
- Dane Użytkowników przetwarzamy na podstawie udzielonej zgody;
- Użytkownik może w każdej chwili bezpłatnie wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Dane kontaktowe znajdują się na końcu niniejszego dokumentu.
- Przetwarzania plików cookies ze strony internetowej Administratora. Jeżeli w przeglądarce internetowej użytkownika włączono obsługę plików cookies, przetwarzamy zapisy zachowań użytkownika na podstawie plików cookies umieszczonych na stronie internetowej Akademii Rozwoju w celu zapewnienia lepszego działania tejże strony oraz dla celów reklamy internetowej Akademii Rozwoju. Dodatkowe informacje zamieszczono w Polityce Cookies dostępnej na stronie.
- Świadczenia i ulepszania usług Administratora – obejmuje to w szczególności:
- Przysługuje Państwu/ Panu/ Pani prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.: do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu usług oferowanych przez Akademię Rozwoju.
- W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe realizacja w/w usług.
- Pani/Pana dane możemy przekazać:
- naszym pracownikom i współpracownik w celu niezbędnym do realizacji umowy,
- osobom trzecim, np. reprezentantom prawnym, sądom w celu egzekwowania lub zawarcia jakiejkolwiek umowy z użytkownikiem, czy rozwiązywania innych sporów,
- organom publicznym (np. Policji, Prokuraturze).
- Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- przez okres, przez który Akademia Rozwoju jako Administrator ma obowiązek przechowywać dane zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa, np. przez okres wynikający z ustawy o rachunkowości, do upływu okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy, itp.
- Zgoda na kontakt w celach marketingowych poprzez formę komunikacji, na którą użytkownik wyraził – do dnia jej odwołania przez Klienta, zgłoszenia sprzeciwu lub zakończenia działań marketingowych,
- W pozostałych przypadkach okres przetwarzania wynika z celu przetwarzania lub z przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
- Dane osobowe nie są udostępniane dla celów marketingowych, chyba że Użytkownik wyrazi na to zgodę.
- Możliwe jest zawarcie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z podmiotami, które przetwarzając dane osobowe zapewniają odpowiedni poziom bezpieczeństwa i poufności danych osobowych. Administrator ponosi odpowiedzialność za takie przetwarzanie.
- Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Administrator danych osobowych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z prawem, rzetelnie i przejrzyście.
- Administrator zbiera dane osobowe wyłącznie w przeznaczonych do tego celach.